Service Manager

Danışmanlığını yaptığımız IT Danışmanlığı alanında hizmet veren müşterimizin banka projelerinde değerlendirilmek üzere “Service Manager” pozisyonu arayışımız mevcuttur.

 

İş Tanımı:

 

• Genel olarak BT Hizmet Yönetimi süreçlerinden olan Servis Süreklilik, Yönetimi, Konfigürasyon Yönetimi, Hizmet Seviyesi Yönetimi, Değişim Yönetimi, Olay Yönetimi, Sorun Yönetimi ve Yayım Yönetimi, Kapasite Yönetimi vb. süreçleri yönetmek,

• Sorumlu olduğu ITIL - COBIT süreçlerinden bankaya uygulanmasını sağlamak ve bu konuda tüm BT ekipleri icin farkındalık yaratmak 

• Sorumlu olduğu Servis Sürekliliği, Değişim Yönetimi, Yayın Yönetimi, Olay

Yönetimi, Konfigürasyon Yönetimi, Sorun Yönetimi, Hizmet Seviyesi Yönetimi, Kapasite Yönetimi  vb stratejilerin uygulanmasını sağlamak

• Bölgesel BT Hizmet Yönetimi standartlarının uygulanmasına destek olmak

• Global'den prosedürler, bilgi birikimi transferi de dahil olmak üzere tüm BT Hizmet Yönetimi faaliyetlerinin uygulanması, yürütülmesi ve iyileştirilmesine destek olmak

• Bölgesel ve global paydaş1arla ilişkileri desteklemek

• Bölgesel ve global diğer BT Hizmet yöneticisi ekip üyeleri ile çalışarak tutarlı bilgi akışını 

sağlamak

• Hizmet verdiği bankanın tüm bölümlerini BT Hizmet Yönetimi kültürünü benimsemeye teşvik etmek

• BT Hizmet Yönetimi sorunlarının  çözümünü geliştirmek

• Bankanın SOX, COBIT, BDDK ve diğer yasal gerekliliklere bağlı kalmasını sağlamak, gerektiğinde dış meslektaşlarla iletişim kurmak.

 

Aranılan Nitelikler

 

• İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip

• Üniversitelerin bilgisayar mühendisliği, elektrik/elektronik mühendisliği ya da ilgili mühendislik bölümlerinden mezun

• BT Hizmet Yönetimi (1SO20000), ITIL ve COBIT konularında minimum 4 yıl tecrübeli, tercihen Sertifika sahibi

Tercihen bankacılık sektöründe BT Hizmet yönetimi ya da Denetim tecrübesi

 Analitik düşünce yapısına sahip, problem çözme becerisi ve koordinasyon yeteneği yüksek ve inisiyatif kullanabilen

 İş birimleriyle ve ekip arkadaşları ile etkili iletişim kurabilen, çözüm odaklı ve takım  çalışmasında uyumlu

 Sorumluluk sahibi, proaktif ve sonuç odaklı yaklaşımla çalıştığı işleri baştan sona takip ederek tamamlayan.

  • İş İlan Tarihi
    10 Haziran 2021
  • Lokasyon
    Istanbul
  • İş Tanımı
    Service Manager
  • Çalışma Türü
    Tam Zamanlı