Danışmanlığını yaptığımız IT Danışmanlığı alanında hizmet veren müşterimizin banka projelerinde değerlendirilmek üzere “Service Manager” pozisyonu arayışımız mevcuttur.
İş Tanımı:
• Genel olarak BT Hizmet Yönetimi süreçlerinden olan Servis Süreklilik, Yönetimi, Konfigürasyon Yönetimi, Hizmet Seviyesi Yönetimi, Değişim Yönetimi, Olay Yönetimi, Sorun Yönetimi ve Yayım Yönetimi, Kapasite Yönetimi vb. süreçleri yönetmek,
• Sorumlu olduğu ITIL - COBIT süreçlerinden bankaya uygulanmasını sağlamak ve bu konuda tüm BT ekipleri icin farkındalık yaratmak
• Sorumlu olduğu Servis Sürekliliği, Değişim Yönetimi, Yayın Yönetimi, Olay
Yönetimi, Konfigürasyon Yönetimi, Sorun Yönetimi, Hizmet Seviyesi Yönetimi, Kapasite Yönetimi vb stratejilerin uygulanmasını sağlamak
• Bölgesel BT Hizmet Yönetimi standartlarının uygulanmasına destek olmak
• Global'den prosedürler, bilgi birikimi transferi de dahil olmak üzere tüm BT Hizmet Yönetimi faaliyetlerinin uygulanması, yürütülmesi ve iyileştirilmesine destek olmak
• Bölgesel ve global paydaş1arla ilişkileri desteklemek
• Bölgesel ve global diğer BT Hizmet yöneticisi ekip üyeleri ile çalışarak tutarlı bilgi akışını
sağlamak
• Hizmet verdiği bankanın tüm bölümlerini BT Hizmet Yönetimi kültürünü benimsemeye teşvik etmek
• BT Hizmet Yönetimi sorunlarının çözümünü geliştirmek
• Bankanın SOX, COBIT, BDDK ve diğer yasal gerekliliklere bağlı kalmasını sağlamak, gerektiğinde dış meslektaşlarla iletişim kurmak.
Aranılan Nitelikler
• İyi derecede yazılı ve sözlü İngilizce bilgisine sahip
• Üniversitelerin bilgisayar mühendisliği, elektrik/elektronik mühendisliği ya da ilgili mühendislik bölümlerinden mezun
• BT Hizmet Yönetimi (1SO20000), ITIL ve COBIT konularında minimum 4 yıl tecrübeli, tercihen Sertifika sahibi
Tercihen bankacılık sektöründe BT Hizmet yönetimi ya da Denetim tecrübesi
• Analitik düşünce yapısına sahip, problem çözme becerisi ve koordinasyon yeteneği yüksek ve inisiyatif kullanabilen
• İş birimleriyle ve ekip arkadaşları ile etkili iletişim kurabilen, çözüm odaklı ve takım çalışmasında uyumlu
• Sorumluluk sahibi, proaktif ve sonuç odaklı yaklaşımla çalıştığı işleri baştan sona takip ederek tamamlayan.
-
İş İlan Tarihi
10 Haziran 2021
-
Lokasyon
Istanbul
-
İş Tanımı
Service Manager
-
Çalışma Türü
Tam Zamanlı